Tuesday, October 02, 2007

迷惑



我不再 怕什么 躲什么
我只想知道你在想什么
请贴近我的心 贴近我的耳朵
听你轻轻的轻轻的轻轻的说
到底我是你的什么

我不再 怕什么 躲什么
我只想知道你爱不爱我
现在我安静的 贴在你的胸口
等你说 听你说 说爱我


I like this new song from jolin.

I’ve always been an indecisive person

Who can never make up my mind of what I want

I think i'm 迷惑...

没有付出 那里来的成果

I hope I have make the right decision.

And hope that things can be simple abit...

No comments: